Pictures by me  ●  vase from H&M Home  ●  quote via Pintrest





Life starts all over again 
when it gets crisp in the fall. 

 F. Scott Fitzgerald





 ......og bloggen med. 

Jeg var litt usikker på om jeg egentlig trivdes så godt med den forrige. 
Jeg syntes navnet var fint, men kanskje ikke helt meg også manglet den noe
HER derimot vil jeg bli og jeg håper indelig du vil slå følge. 
Og jeg lover at det ikke blir flere bytte av web-adresser, for jeg synes bloggen har 
funnet sitt sted nå. I sin egen lille skandinaviske enkelhet. 


Velkommen ☺




Well, i`m on a new blog....again. 
This time it is for the last time, i promise you. 
The moonbeams-blog just didn`t feel quite me and it always felt like
 it was missing something. Here on the other hand i would really like to 
stay and i do hope you will join me! Love, 
Therese









Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.