{credit} pictures by me • anything else you would like to know? Please dont hesitate to ask ☺









Dette har vært en fantastisk 
fin måned på mange måter, men sett fra bloggens
ståsted synes den nok ikke det stakkars. Og selv om denne måneden 
gikk på et øyeblikk så er det nok litt høstlig dorskhet i bilde også 
for jeg har flere innlegg liggende på kameraet så unnskyldningen er tynn. 
Men de kommer og jeg lover å skjerpe meg denne måneden. 
Her er et lite knippe bilder fra instagrammen min, 
for der er jeg innom til tider ;) 





-

My october 
in pictures from my instagram.
I guess you can tell by my blog that i get 
a bit lazy in fall, but i promise to show 
my blog (and you) a bit more care
and tender in november ;) 

Love Therese





Håper du får en fin fredag
og velkommen til november. 


Klem fra Therese 





Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.