﹛credit﹜picture by me ❘ notebooks from Søstrene Grene ❘ pen from Tine K. Home








Jeg er nok ikke den mest iherdige 
listeskriveren sånn i det daglige, selv om jeg sikkert 
kunne hatt godt av å gjøre det da også til tider. Men i julen slipper man liksom 
ikke unna. Gjøremålslister, handlelister, julekortlister, ønskelister, pakkelister og ideer. 
Hvem skal få hva, hvor skal man få tak i og hvor skal det sendes? Faste adresser, midlertidige
adresser og sendefrister. Jeg kjenner jeg skal være glad når den 24. desember
kommer og skuldrene kan senkes. Frem til da har jeg den lille sorte fra
 Søstrene Grene til å hjelpe meg gjennom de kommende ukene.
Klar - ferdig - kjør julestress!!! 



-


The little black book of to do`s.
There is no way around it when christmas
is less than a month away. 




Ønsker deg en fin kveld.


Klem fra Therese













Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.