pictures by me ∣ washi tape purchased on Etsy








Jeg fikk en utfordring på Instagram
om jeg ville vise noen av de tingene som inspirerer meg 
mest og husket plutselig at jeg tok en del bilder forrige gang jeg 
organiserte inspirasjonstavla mi. Jeg er som mange andre 
fullstendig oppslukt av Pintrest og finner alltid tonnevis med inspirasjon 
og fine bilder der. De aller lekreste printer jeg ut og henger på tavla mi. 
Nå har vi ikke den aller beste printeren og jeg liker å printe 
på litt tykkere papir med struktur, men jeg liker 
det litt sarte utrykket bildene får.   





/




I was challenged on Instagram
to show some of the things that inspire me
the most and there is no way around Pintrest then.
I love that place and the most beautiful pictures often 
get printed out on a bit of structured paper 
and placed on my moodboard.






En fortsatt fin torsdag ønskes deg.

Klem fra Therese 









1 comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.