pictures by me ∣ the kinfolk table book ∣ mug from indiska ∣ silver plate tine k home ∣ spoon from love warriors 




Denne boken har jeg ønsket meg siden den ble utgitt
på høsten i fjor, men litt småskremt av noen av de negative kommentarene
under boken hos Amazon.uk vegret jeg meg litt. Forrige uke hadde jeg bestemt meg 
og klikket den hjem gjennom nettbutikken til Adlibris. Jeg angrer ikke et sekund 
og velger å tro at de som ikke likte denne på nettsiden til Amazon heller ikke er 
kjent med eller begeistret for konseptet eller "fenomenet" Kinfolk i utgangspunktet.
Love it og i dag blir det en simple market vegetable salad på bordet her i huset!
Etterpå skal jeg kose meg i sofaen mens jeg finner oppskrift
til morgendagens middag og nyter bildene.   






/





I wanted the Kinfolk table book 
since it came out last fall and i finally 
purchased it last week. I`m a serious sucker 
for this kind of recipe books and i 
love everything about it! 






Therese 








Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.