Det må vel også sies at en del av fraværet her inne har skyldtes mangelen på disse...
De siste månedene har jeg hatt en hodepine som har kommet snikende på kveldstid etter
endt dag samt følelsen av å få øynene dratt ut av hode. Den siste måneden var det i 
grunnen nok å bare slå opp øyene på morgenen før smertene kom så jeg fikk til slutt mannet 
meg opp til en tur til optikeren. Der fikk jeg ikke helt uventet beskjed om at det var på 
høy tid jeg kom og som alltid når det gjelder meg; ikke så ofte vi ser dette i din aldersgruppe men...
Etter en ukes ventetid kom endelig både lesebriller og "bruksbriller" til resten
av dagen og FOR en velsignelse de er. Den første dagen var ganske lei for øynene har 
fokusert alt for feil alt for lenge, men plutselig slapp både hodepinen, øyesmertene og
 til og med smertene i nakke og skuldre. Men det aller aller beste: 
- jeg kan redigere bilder igjen uten problemer :) 




/



I have been having such a bad headache
for the last couple of month and my eyes has
been so sore. Well they are finally no longer
in need to overcompensate for what turned out to
be a crappy sight. And with the pain gone
i can finally edit my pictures again :) 





Fortsatt god mandag.


Therese 







Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.