Jeg er alt for dårlig
til å lage ting selv. Jeg lever år
etter år dog i den beste tro på at NÅ
skal en del av julegavene lages for hånd. Men 
julen har desverre en lei tendens til å komme
litt for brått på hvert bidige år. Men med disse små
trærne har jeg nå hvertfall kommet meg litt siden
i fjor, skjønt jeg vet ikke helt hvor høyt jeg bør
skryte for de tar ikke lengre stunden enn du bruker
på å drikke en kopp chai å smekke noen sammen.
Jeg har brukt akvarellpapir for å få litt tekstur
og tykkelse på papiret. Figurstanseren er 
kjøpt hos Panduro. Fine til dekor og som 
en ekstra liten oppmerksomhet
med årets julekort :) 






/



I wish i was a little
bit better at DIY and every
year i really intend to. It`s just
that christmas always comes so horribly
fast every single year. Well this year i have
picked my self up at least a little bit with
some white paper trees to put in the envelope
with the christmas cards. Made in a few
minutes during a cup of chai with a
puncher, aquarelle paper and
a small knife :) 







Therese 





puncher & knife ∣ panduro
flower pot & porcelain glass ∣ tine k home





2 comments

  1. Så enkle og så nydelige!
    Jeg har også vært litt bakpå på juleplanleggingen i år og de fleste gaver og kort er kjøpt på nett!

    Men det er god julestemning på bloggen min med daglig adventskalender, ta gjerne turen innom for å prøve vinnerlykken!

    God helg fra
    Lena // Mrs. Monday

    ReplyDelete

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.