Ikea har inngått designsamarbeider og gitt ut nye kolleksjoner på løpende bånd det siste året og for meg var nok høstens Sinnerlig kolleksjon designet av Ilse Crawford et av høydepunktene. Denne våren og sommeren derimot kommer definitivt ikke til å stå noe tilbake mot høsten og vinteren som var, tvert i mot tror jeg. Sensommerens Svärtan kolleksjon designet av Martin Bergström har vært oppe og omtalt i bloggsfæren en stund nå og er vel verdt å glede seg til. Men vi trenger heldigvis ikke vente lengre enn mai før den første kolleksjonen er på trappene, nemlig Viktigt kolleksjonen designet av den svenske keramikeren og glassdesigneren Ingegerd Råman. Dette ser så lekkert ut og jeg er virkelig begeistret for formspråket som har en nordisk renhet og eleganse ved seg som jeg spår kommer til å slå godt an. Jeg gleder meg definitivt :) 





/





A new Ikea collaboration is on the move, this time with the talented Swedish glass and ceramic designer Ingegerd Råman. I really loved the Sinnerlig collection by Ilse Crawford that was launched last fall, but this one is most definitely going to be just as popular. I love the nordic simplicity about it and how elegant it looks. It will be launched this may and i can't hardly wait. 









Therese





pictures by Ikea via decordots



Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.