Da storebror, som nå er fem, var rundt året gammel kjøpte vi et lite bord til han som skulle stå i tilknytning til lekekomfyren hans. Planen var å kjøpe til et par stoler, med jeg er ikke så glad i stolene som følger med dette bordet fra ikea. Jeg synes dyrene (da bamser) på baksiden blir fort udatert og jeg liker ikke formen på dem helt enkelt. Siden da har jeg vært i evig søken etter et par barnestoler som kunne passe til og nå er de endelig funnet. Lillesøster på snart 1,5 dingler enda med beina når hun sitter på dem, men storebror (og mamman) elsker dem. Faktisk så mye at han aller helst skulle spist hvert måltid der, og det kan man jo skjønne. Koselig dameselskap har han jo også :) 

Stolene kommer fra home kolleksjonen til Laredoute og er på salg just nuh. Jeg vil anbefale å opprette bruker der for da får du i tillegg en del rabatter som ofte også kan brukes på allerede nedsatte varer. Jeg fikk to stoler til den nette sum av 630,- og er knallfornøyd. Både med prisen, utseende og det faktum at jeg fant stoler mens rumpa til femåringen passer på dem. Når han nå har ventet på dem i fire år så var det jo slettes ikke gitt at de kom på plass før han blir femten mener jeg for fire år blir fort til fem til og ti ;) 


Ønsker dere alle en fin fredag og god helg. 




/




When big brother was about one year old, we purchased a kids table for him and ever since then we have been missing a couple of chairs to go with it. I`m not a big fan of the chairs that goes with the Ikea Kritter table. I think the animals gets out of date too quickly and i just don`t like the shape of them. Since then i have been looking for the right ones and i have finally found them. Little sister, who is soon becoming 1,5 is still a bit too short for them, but our son loves them. So much that he would rather eat every meal here and i can understand that, he does have the loveliest lady keeping him company :)  


The chairs are from Laredoute home collection and are on sale as we speak (at least here i Norway). If you become a member you will quite often receive mail with discounts on items already on sale that will get you an even better price. Mine was a bargain and i love them.



Lovely weekend to you all and happy friday. 



Therese






doll bed | smallstuff 
chairs | laredoute home
table | ikea
backpack | lindex kids






Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.